14.-15.5.2011 startoval 2.závod KTM MGSPORT UFO ECC2011 tentokát v Košťálově.

Celý Dr.K team se na tento závod moc těšil, protože je 2.denní a tím máme příležitost strávit celý víkend v prostředí motorek a lidí kteří je mají rádi.

Do Košťálova jsme dorazili v pátek odpoledne a ihned začali rozbalovat depo, protože po 16 hodině jsme začínali hrát semifinalové utkání se Švédskem v ledním hokeji. Postavili jsme si tak chytře auto pod clonu stromu, že satelit po hodinovém vyhledávání signálu napsal „error“ a byli jsme namydlení. Tak jsme alespoň poslouchali řev z depa Příchovických, kteří měli více sťěstí. Nakonec jsem ale dostali od království třech korunek stejně na prdel, tak nás to ani moc nemrzelo. Mezi tím přijíždí „Německý veterán“ Tomáš a přiváží kýbl domácích „hedino-vlastíkových“ utopenců. Joooo ty jsou:-) Vzápětí se objevuje náš závodní premiant z východu Tom Hladík. Následuje ho Malý velký s Malou ofinkou. Všichni mají chlupatý jazyk a chystamáme se jít ke stánku. Nakonec nás zachraňuje Houska, který hned po příjezdu štouchá soudek plzničky. Jako vždy přijel s celým svým cigánským cirkusem, včetě psa a 4kolky na mimino:-) A to mi ve čtvrtek vyhrožoval, že zapřáhne za obytňák delsí obytný vlek a přijede v pořádné „rómské sestavě“. No snad příště nepřiveze i lochnesku a labutě. Vzápětí strčí do depa svůj čumák i „Pedofíla“ a ukazuje nám apartní postel ve své dodávce. To jsme ješte neviděli. V dodávce zabudovaný rozkládací gauč z Ikea. Jen by mě zajímalo, kde ho šlohnul? Trochu jsme pak pogrilovali stejky a po vypití šláftruňku jsme se chystali spinkáčkovat. Ale to doráží Tomáš Mezník a tak se zábava opět rozjíždí. Hlaďula zůstal s Mezňou trochu déle a my kterým už nebylo moc rozumět zdrháme do pelechu.

V sobotu ráno doráží Aleš Vondrák, který tvrdí že bude dne krásné počasí. Asi mu ho kazí pohled na naše nazelenalé obličeje. OOhhh jéé, zase jsme měli jít dřív spát…. Ale to říkáme pokaždé:-) Mezi tím přijíždí Marfi Gomboš a Vlastík Šindelář.

První jdou na start děti. V padesátkách David Vondrák a v pětašedesátkách David Fíla.

Mladší David dojede bez problémů po super výkonu na krásném 5.místě. Zato starší David Fíla si to moc neužil. Dobře odstartoval a drží se na 5 místě. Ve 4. kole ho sestřelí pří nesmyslném předjíždění licencovaný Grof. Po slzičkách se zvedá a jede dál. Uplynou 2 kola a Grof ho sestřelí podruhé. David dojíždí do konce prvního kola se sebezapřením. V druhém kole má takovou trému, že špatně odstartuje a následně bez motivace dokrouží do cíle celkově 9.místě.

V ranní rozjížďce dospělých startuje Tomáš Němec a Petr „Ofinka“ Malý. Fašista jede moc hezky a dojíždí v dědcích po 4 kolech na 21. místě. Zato Ofinka se rozhodl, že se mu moc nechce a pověsil motorku na strom. Nešla mu sundat a tak dal nakonec jedno kolo. Dojel v této slabě obsazené kategorii na předposledním 13 místě. Je vidět, že že když netrénuješ, tak to nejde… Jeho tatík celý nervozní se vydal oběhnout trať, jestli se Ofince něco nestalo. Díky tomu zmeškal start druhé rozjížďky a tak se nesvezl. Za to by na něj byl hrdý Emil Zátopek – oběhl trať v celkem slušném čase.

Odpoledne startují ostatní: v E1 Jirka Fíla ml, v E3 Aleš Vondrák, Ondra Ráthousky, Marfi Gomboš, Vlastík Šindelář, Jirka Fíla st, Pedofíla Holců, premiant Tomáš Hladík a v E2 host týmu Tomáš Mezník. Po startu se práší jako blázen a až do prvních výjezdů v lomu není pořadně nic vidět. Pak se pole roztrhá a dá se už tahat za plyn. Jirka Fíla odstartuje v E1 na 5 místě ale hned na prvním výjezdu hází masku. Předek mu sjede přes hranu a musí sjet zpět dolů. Takže musí celé pole dohánět. I ostatní to nemají jednoduché, Houska se rozhodl, ze v druhé zatáčce po startu objede venkem Alu Vondraka. Neustojí to a natáhne se jak péro z gauče. Po dojetí všichní hlaholí: Trať byla výborná- výjezdy sjezdy, kořeny, žlábky, vypalováky po louce, odklopenky, bahníčka, prostě to vypadalo přesně tak, jak má správné cross country vypadat. Po dojetí si většina mančaftu líže rány a chystá si motorky na druhý den. Jen nezmar Ondra zase dráždí soudek, pomáháme mu co můžeme. Vzhledem k tomu že druhý den má Pedofíla a Houska utajené narozeniny, chystáme jim převapení. Na krásnou striptýzovou policistku se přišla podívat půlka depa. Kluci ji také ocenili, stejně jako holinky a ovčí kožku „pro chladné zimní večery“. Masový dort potěšil nejen oslavence, ale i všechny účastníky oslavy. Následovala lehčí kalba, kterou přerušil příjezd našeho želízka pro nedělní závod, Petra Bartoše. Petr jako správný sportovec pije brusinkový džus a před 22. hodinou jde zároveň jako důchodce Fašista spát. My ne, stále kalíme. Ráno to asi bude bolet.

A taky že bolí. Je neděle ráno. Silné kusy, je nás jen pár, nastupují do promočené trati. Půl noci propršelo a trať se změnila v ranní kluziště. Startujeme v Licencích A- Petr Bartoš, E1-Jiří Fíla ml., E3-Ála Vondrák, Ondra Houska, Vlastík Šindelář a Jiří Fíla st. Trať je fuckt výživná, hlavně první kolo, které jedeme dvakrát tak dlouho než v sobotu. Na uklouzaných výjezdech je fronta, jako když přijde do Tuzexu kamión Lewisek. A když na tebe pořvávají projíždějící „licence“ místo „bony, vole – uhni voe“, tak si tak říkáme: „Dáme první kolo a čekáme v depu na konec závodu“. Ještě než tam dojedeme, tak nás to trucování přejde, protože ti slabí kusy to vzdávají a trať se uvolňuje. Bylo to vlastně bomba svezení, které prověřilo co umíme! Bahno na motorce všude kde se podíváš, boty o 2 kila těžší, fyzička na kaši, no prostě to co k hobby závodění patří…………Už se těšíme koncem srpna do Jilemnice.

Děkuji všem manželkám, přitelkyním a kamrádům, kteří nás přišli podpořit a udělali nám báječnou atmosféru ve které se dobře jelo.